mandag den 25. februar 2019

Flotte lænestole


Jeg kan rigtig godt lide en flot og behagelig lænestol.
For mig skal en lænestol være en, hvor man rigtig kan slappe af i med benene oppe og se noget fjernsyn eller sidde og arbejde på computeren.


Hos Ilva.dk har de nogen rigtig fine lænestole

Jeg har fundet tre, som jeg rigtig godt kan lide.







Hvis man lige sætter en skammel ved de to sidste lænestole, så er disse tre lænestole rigtig flotte.
Og jeg kan lige forstille mig at sidde der og arbejde eller at se noget fjernsyn.

Jeg kan rigtig godt lide farven og stoffet på den sidste lænestol.
Det minder lidt om det, som Brians lænestol er lavet i.

Hos Ilva.dk har de tilbud på nogen af deres lænestole lige nu.
Man kan blandt andet spare 20 %, 30 % og 50 % på nogen af deres lænestole.

Hvis du derimod mere er til sofaer end til lænestole, så kan du også tage et kig forbi deres udvalg af sofaer.
De har rigtig mange flotte sofaer.
De har ofte tilbud på nogen af deres sofaer.

Hvis du er på udkig efter nye møbler, så kan jeg anbefale at kigge forbi Ilvas hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar