onsdag den 27. februar 2019

Sov godt om natten


Man hører tit, at en god nattesøvn er vigtigt.
Der kan være mange årsager til, at man sover dårligt om natten.
Det kan fx være, at man er meget stresset. Der kan man have svært ved at sove om natten.
Det kan også være, at ens seng er for hård eller for blød.

Det kan også være, at man har en hovedpude, som gør, at man ikke sover godt om natten.

Hvis man har en dårlig hovedpude, så kan det resultere i en dårlig nattesøvn, men det kan også resultere i smerter i nakken.

Hos Fossflakes.dk har de et fint udvalg af lejringspuder

Det er fx hovedpuder, der støtter nakken godt, så man undgår nakkesmerter. Men det er også puder som er u formet, hvor man kan ligge godt med både nakken og benene.

Der er også en pude til knæene. Det er en pude, som man kan have liggende mellem ens knæ, når man ligger på siden. Når man bruger en knæpude, så undgår man en dårlig holdning, når man ligger på siden.
En dårlig holdning om natten kan også give rygsmerter næste dag.

Der er mange ting, der kan påvirke ens søvn. Nogen gange er det nok med en ny hovedpude.
Men det kommer selvfølgelig også an på, hvad problemet er.

Nogen siger også, at man skal spise to kiwier en time inden, at man går i seng. Så vil man sove bedre om natten.
Jeg kunne selv godt finde på at prøve det råd. Jeg vågner nogen gange meget om natten.
Så hvis jeg kan få en sammenhængende søvn ved at spise to kiwier hver aften, så vil det da være super.

Jeg har en god hovedpude og en god seng, så det er ikke, fordi at jeg ligger dårligt.
Jeg har bare altid været en, der vågner mange gange i løbet af natten.

Håber, at I kan bruge mine gode råd, hvis I selv lider af søvnproblemer(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar