onsdag den 27. februar 2019

Legetøj fra Sebra


Hos Kære Børn har de et stort udvalg af produkter fra Sebra

Sebra er et kendt mærke, der laver ting til børn. De laver både service, sengetøj og legetøj.

Hos Kære Børn har de noget rigtig fint legetøj fra Sebra.







Jeg synes, at lastbilen på billede to er rigtig sød.
Men jeg kan også rigtig godt lide scooteren på det sidste billede.

Af andet legetøj har de også bamser, dukkevogne, dukker, dukketøj, bolde, byggesæt og stofbøger og meget andet spændende legetøj.

Jeg kan personligt godt lide mærket Sebra. Jeg synes, at de har så mange fine ting.
Jeg kan specielt godt lide deres legetøj, men jeg kan også godt lide deres service.
De har meget sødt service.

Kære Børn fører mange kendte mærker. De har udover Sebra også mærker som Lamaze, Emmaljunga, bObles, Krea, Jellycat og Baby Born.

Men de har også ting fra kendte figurer fra fjernsynet. Der har de legetøj med Bamse og Kylling, Kaj og Andrea, Postmand Per, Gurli Gris og Paw Patrol.

Hvis du leder efter en god gave til et barn, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Kære Børns hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar