onsdag den 27. februar 2019

Retro loftslamper


Jeg synes, at Lauritz.com har rigtig mange flotte retro loftslamper

Jeg kan i sær godt lide lamper fra Poul Henningsen. Jeg synes, at pendler lamper.
Hos Lauritz.com har de et stort udvalg af lamper fra Poul Henningsen. De har både loftslamper, bordlamper og gulvlamper fra Poul Henningsen.
De har også Koglen fra Poul Henningsen. Den er også rigtig fin.

De har også lysekroner, lamper fra Hans J. Wegner og fra Arne Jacobsen.

Hvis du selv står med en eller flere retroloftslamper, som du gerne vil sælge, så kan du få dem vurderet hos Lauritz.com

Hvis lampen har en værdig på over 800kr. så kan man vælge at få den på auktion hos Lauritz.com

Der er flere måder, at man kan få vurderet ens retro loftslamper på. Man kan få en online vurdering, hvor man sender en mail på deres hjemmeside. Man kan også få en vurdering ved at møde op på et af deres auktionshuse. De har auktionshuse rundt omkring i landet. På Sjælland har de blandt andet auktionshuse i Herlev, Helsingør og Roskilde. På Fyn har de i Odense. I Jylland har de blandet andet i Kolding, Vejle og Aalborg.

Inde på deres hjemmeside kan I læse mere at få vurderet ens ting hos dem.

Jeg har selv fået vurderet nogen ting hos dem. Man får hurtigt svar, når man anvender den online vurdering.

Hvis du står og leder efter en flot og gammel lampe, så kan jeg anbefale dig at kigge forbi Lauritz.com

De har rigtig mange flotte lamper(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar