mandag den 20. oktober 2014

Vores tur i Legoland


I lørdags var jeg og Casper i Legoland.
Det var rigtig hyggeligt at være i Legoland med Casper.

Der var pyntet op til halloween, så der var græskar rundt omkring, og der var små spøgelser og edderkopper af Lego på nogen af tingene.
Jeg synes, at det var rigtig fint pyntet op.

De havde også fået nogen nye ting.
Som fx spøgelseshuset, og de havde også bygget en miniby ud af Lego med Lego Friends.















Jeg synes ikke, at spøgelseshuset var noget særligt.
Jeg kan godt se, at det kan være uhyggeligt for børn, men jeg blev ikke bange, og jeg har ellers let ved at blive bange med sådan noget.
Men der var kun et sted, man fik et chok.
Så det var jeg lidt skuffet over.

Jeg hyggede mig rigtig meget sammen med Casper(:
Det var en rigtig god tur, vi havde i lørdags.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar