onsdag den 22. oktober 2014

Nu med ørepropper


Jeg tror, at jeg har en hørelse lidt udover det almindelige.
Der er bare nogen ting, jeg hører utrolig godt.
Men jeg kan godt bede Casper om at gentage noget et par gange, fordi jeg ikke lige hørte, hvad han sagde, men jeg har en ufattelig god hørelse, når det kommer til folks vejrtrækning, folks smasken, folk der snøfter med næsen pga. forkølelse osv.
Og det er nogen lyde, der gør, at jeg kan få det virkelig psykisk dårligt.

Men jeg kan ikke lukke af for det. Det er, som om at mine ører bare vil høre det.
Det er noget underligt noget at ligge mærke til, men det er noget, mine ører gør automatisk.
Derfor har jeg svært ved at gå i biografen, fordi jeg ofte sad og lyttede til folks vejrtrækning eller smasken. Og jo jeg kunne godt høre, når en ved siden af mig trak vejret, hvis personen trak vejret højt.

Casper har til tider, når han sover det med at trække vejret højt.
Og jeg kan have svært ved at falde i søvn pga. det.
Jeg faldt en dag over en hjemmeside, der sælger ørepropper.
Jeg havde længe gået og tænkt over, om jeg skulle prøve nogen ørepropper.
Det er hjemmesiden In-ears.dk
De har ørepropper, der er beregnet til at sove med.
Men de har også til andre anledninger.

Jeg købte nogen, men det var, som om de "gled" ud af øret.
Jeg kunne stadig høre Caspers vejrtrækning tydeligt.
Jeg skrev til deres kundeservice for vejledning.
Jeg er så imponeret over deres kundeservice.
Jeg fik en mail tilbage med, at de ville sende en anden slags ørepropper, og en næseklemme som gør, at man snorker mindre, fordi der bedre kan komme luft igennem næsen.

Da jeg havde lidt svært ved at forstå, hvordan de skulle siddes i ørerne, så fik jeg sendt en video, hvor man kunne se, hvordan den skulle sættes i, og det var en god hjælp for mig.

De har virkelig tjek på tingene, og man kan tydeligt høre, at de ved, hvad de taler om.

Og ørepropperne virker. Hvor er det fantastisk at kunne sove uden at høre de mindste ting.
Jeg kan stadigvæk høre, når en af kattene vil ind, når de står og kradser på døren.
Men det gør ingenting, fordi jeg havde været lidt bekymret for, om jeg mon så ikke ville høre, når kattene ville ind og ud.
Men jeg kan ikke høre Caspers vejrtrækning og snorken mere.
Jeg synes, at jeg sover bedre, efter jeg er begyndt at sove med dem i.
Jeg tror, at det er, fordi jeg har let ved at vågne af små ting, og det hjælper ørepropperne nu imod.
De ørepropper jeg bruger nu, det er disse Her

Jeg kan helt klart anbefale den hjemmeside.
Jeg er så imponeret over den kundeservice, de yder.

Det er træls, når jeg hører sådan nogen små lyde så godt.
Altså også når vi står i en kø i en butik fx.
Eller det med biografen.

Er der nogen er jer, der har det lidt ligesom mig, hvor der er nogen lyde, I bare hører utrolig godt?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar