onsdag den 8. oktober 2014

At have kort eller langt hår


Jeg er meget glad for mit hår.
Det har jeg altid været.
Jeg vil gerne have langt hår.
Altså længere end jeg har nu.
Jeg kan godt lide at have langt hår.
Jeg tror til gengæld ikke, at det vil glæde mig med kort hår.
Altså sådan fra page til helt kort håret.

Der er bare nogen, hvor der klæder dem at være kort håret.
Ligesom at det klæder nogen at have kort pandehår sådan til lige over øjnene.

Jeg faldt over en artikel med Pamela Anderson, der havde fået Kort hår
Det er godt nok en gammel artikel, men derfor nævner jeg den stadigvæk lige.
Jeg vidste faktisk ikke, at hun engang var kort håret.
Jeg ved dog ikke helt, om jeg synes, at det klæder hende.

Hun ser mere voksen ud med det korte hår, men jeg tror nu, at jeg bedst kan lide hende med langt hår.
Hvad synes I, at der klæder hende bedst?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar