mandag den 6. oktober 2014

Vores fund fra loppemarkedet


I går var jeg og Casper til loppemarked omkring Nyborg.
Det var indenfor i en hal, hvor der var okay mange boder.

Vi fik også købt lidt med hjem.



Vi fik købt to af de gamle Batman film, en bold til Fox og til og fra julemærker



Der var disse julemærker i den lille pose, jeg købte

Da jeg var barn, der så jeg meget de gamle Batman film, så det var fedt lige at finde to af dem.
Normalt køber jeg sjældent dvd film, men disse to skulle vi bare have med hjem.

Jeg er i hvert fald meget glad for vores køb(:

Kram Heidi(: 

3 kommentarer:

  1. Så hyggeligt, vi elsker også loppemarkeder:-)
    De er meget søde de små julemærker.

    Hilsner og en god dag fra Maria og Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt, loppemarkeder er så skønne!

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  3. 1000 tak til jer begge to(:
    Jeg synes også, at loppemarkeder er så hyggelige(:

    SvarSlet