mandag den 13. oktober 2014

Jeg har truffet et valg


I det sidste lange stykke tid har jeg haft mange tvangshandlinger, når jeg skulle udgive et indlæg på min blogs facebookside.

Det kunne sagtens tage 5-10 minutter ekstra bare for at få det lagt ud på siden.
Så skulle jeg slette indlægget, så skulle jeg gå frem og tilbage mellem min private Facebook og bloggens facebookside, og så skulle jeg gå frem og tilbage mellem min facebookside og min blog.

Alle de tvangshandlinger gør, at jeg ikke har så meget lyst til at skrive indlæg, fordi jeg ved, at der er en stor sandsynlighed for, at det vil tage lang tid at få linket langt op på facebooksiden pga. mine tvangstanker og tvangshandlinger.

Så jeg har valgt at slette min facebookside, fordi den indebærer alt for mange tvangstanker og tvangshandlinger. Og det er ikke sjovt. Det er noget, der har gået mig meget på.
Og sådan skal det ikke være.

Jeg håber, at jer der har set mine indlæg fra Facebook af stadig vil følge med på min blog(:
I kan følge bloggen via GFC eller Bloglovin.
I kan også følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige

Jeg håber, at I har forståelse for, at jeg har valgt at slette min blogs facebookside(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Håber at du får styr på tankerne, så de ikke overtager mere af din tid og dit liv.

    SvarSlet