tirsdag den 21. oktober 2014

Min klippe


I dag har jeg og Casper kommet sammen i 5 år og 3 måneder.
Jeg er så glad og lykkelig for, at jeg har Casper og vores 3 babyer.

Casper er min klippe, min trofaste støtte, min ven og min dejlige kæreste.



Billedet er fra da jeg og Casper var i Legoland

Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skulle gøre uden Casper.
Han hjælper mig så utrolig meget med min sygdom.
Han er der altid for mig. Også med ting der ikke har med min sygdom at gøre.
Når min angst prøver at styre mig, så er Casper den fornuftige.
Den der kan se tingene logisk, og han prøver at få mig til at falde til ro.
Han hjælper mig med at arbejde med mine tvangstanker og tvangshandlinger.
Jeg har lettere ved at styre dem, når Casper er hjemme, end når jeg er alene.

Jeg kan pjatte med Casper. Jeg kan være barnlig sammen med ham.
Jeg kan lave sjove ting med Casper som fx tage i Legoland, gå en tur i skoven med Fox, se en masse serier sammen og lege med vores 3 babyer.

Jeg er så utrolig taknemmelig for, at jeg har Casper og vores babyer i mit liv<3

Kram Heidi(: 

4 kommentarer:

  1. Godaften søde og et stort tillykke med den lange skønne tid I har haft sammen indtil videre:-)

    Vi vil høre om du og dine søde læsere vil hjælpe med at støtte op om "Danske bloggers indsamling til Knæk Cancer"??
    I kan se hvordan på Marias blog "En verden af kunst" på www.mariahoffbeck.blogspot.com

    Sammen er vi stærke og kan gøre en forskel for alle som har kræft, har haft, vil få og vi håber mest på at kræft helt kan holdes langt væk.

    Maria og Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina.
      Undskyld, at jeg først får svaret på din kommentar nu.
      Jeg har haft så travlt, og jeg har først haft tid nu til at sidde og kigge alle kommentarer igennem og at få svaret tilbage.

      Slet
  2. fuck 5 år.... jeg synes bare det er uoverskueligt at mig og min kæreste har været sammen næsten to.... #LængsteForholdEverAndStillInLove

    SvarSlet
    Svar
    1. 2 år synes jeg også er lang tid(:
      Tillykke med at I har kommet sammen i snart 2 år(:

      Slet