onsdag den 29. oktober 2014

Desserter og kager


Som jeg har givet udtryk for flere gange, så bryder jeg mig ikke om at lave mad.
Jeg synes, at det er så kedeligt.
Men jeg kan til gengæld godt lide at lave Desserter og kager

Når jeg skal lave mad uden hjælp, så bliver jeg nervøs med, om jeg nu kan finde ud af det.
Hvordan finder jeg ud af, hvordan det forskellige mad har fået nok? Hvad nu hvis maden får for meget? Hvad nu hvis kødet bliver for tørt? Hvad nu hvis jeg kommer til at putte for mange krydderier på?

Sådan nogen spørgsmål kommer ind i hovedet på mig, når jeg skal lave mad, som jeg fx ikke har lavet uden Caspers hjælp før.

Sådan er det ikke med desserter, kager og brød.
Der kan jeg godt lide at prøve en ny opskrift og udforske det lidt.
Så jeg har det helt anderledes med at lave desserter, kager og brød i forhold til at lave mad.

Hvordan har I det med at lave mad?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar