torsdag den 14. november 2013

Nye produkter - Shop Cici


Shop Cici har fået nogen nye produkter på deres hjemmeside.
De ligger under fanen Care

Det er varmeprodukter, de sælger der.
Der er fx varmesåler til sko. De er fx gode at bruge til, hvis man skal på skiferie så for at være sikker på at holde fødderne varme, eller hvis man elsker at ride uanset hvordan vejret, det er, så kan de også være gode til det.

 
Så har de også varmeomslag til ryggen, skulder, nakke og håndled.
Det er et, man skal have på i et bestemt antal timer. Det kommer an på hvilket et af produkterne, det er.
 
 
 
Det kan bla. lindre på muskelsmerter og gigt.
Jeg tænker, at sådan en til ryggen, det sal jeg prøve på et tidspunkt, da jeg ofte har ondt i ryggen.
Eller skulle jeg prøve den til nakken, fordi der har jeg også ofte ondt.
 
Men I kan læse meget mere om produkterne på deres hjemmeside,
hvor der bla. står, hvordan de skal anvendes osv.
 
Der vil komme flere produkter under den fane lidt senere.
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar