onsdag den 13. november 2013

Anmeldelse af gel-puder


Jeg modtog nogen gel-puder af Bio2you som jeg nu har testet.
Det er, som navnet siger, nogen små puder, man ligger under øjnene, hvor man har mørke rander.
Der skal de ligge i 20-30 minutter.

 
Jeg synes, at den var svær at åbne, så jeg kunne få fat i puderne,
men da jeg endelig fik den åbnet, så var de lette at lægge på.
Jeg valgte at ligge mig ned og spille på min mobil.
 
Til at starte med var det en sjov følelse at have dem på,
men lige så langsomt glemte jeg, at jeg havde dem på, og pludselig så var der gået 30 minutter.
 
Jeg kunne se en lille smule forskel, men andre ville nok ikke kunne se en forskel på mig.
Men jeg tror, at jo oftere man bruger den, jo bedre vil det komme til at virke med tiden.

Men bare det at jeg kunne se en lille forskel, det var jeg positiv overrasket over.
Jeg synes, at det føltes dejligt frisk under øjnene efter, at jeg havde taget puderne af.
 
Det er nogen, jeg godt vil kunne finde på at prøve igen(:
 
Du kan finde produktet Her
hvor de lige nu er sat lidt ned fra 45.00kr til 38,35kr.
 
Kunne du også godt tænke dig at prøve nogen gel-puder?
Så kig forbi min give away, hvor hele 3 kan vinde gel-puder.
I finder give awayen Her
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar