fredag den 15. november 2013

En god bog jeg er i gang med


Jeg er i gang med bogen Christiane F - I morgen er det slut.

Jeg har før set filmen, men jeg kunne til at starte med ikke lige genkende nogen af scenerne fra filmen i bogen, men da jeg nåede et stykke ind i bogen, så kunne jeg godt genkende scenerne fra filmen.

Jeg synes, det er en rigtig god bog.
Og når jeg endelig får taget mig sammen til at lægge mig ned og læse,
så er det også svært at lægge den fra mig.
Fordi så skal jeg da lige læse næste kapitel, og så bliver jeg også nødt til at læse det næste igen, og sådan an det fortsætte.

Men det er kun godt, når en bog er så god, at den virkelig fanger en. ´
Jeg regner med, at når jeg engang er færdig med den, så vil jeg lave en anmeldelse af den(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar