søndag den 10. november 2013

Godnat kære læsere


Hold da op, hvor er jeg træt.
Min ryg er også træt.
Vi er næsten lige kommet hjem fra min far og stedmor af.
Lige pludselig fik jeg ondt i ryggen derude.
Jeg synes, at min ryg har drillet lidt de sidste par aftner:(

Jeg fik sovet til middag i dag, men jeg er stadigvæk ret træt nu.
Men jeg tror, det er, fordi vi har besøgt nogen i dag, og det at man ikke bare sidder derhjemme, det gør en træt på en anden måde, end hvis jeg bare havde siddet og set fjernsyn herhjemme.

Jeg nævner det lige igen til jer, der ikke har set det indlæg.
Forleden fortalte jeg om Pointshop.dk og om at man kan optjene point.
Hvis I tilmelder jer igennem det link, jeg har delt i det andet indlæg, så får jeg point,
men I får også point.
I finder det indlæg Her

Godnat til alle jer i Blogland(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar