fredag den 1. november 2013

J-dag


I aften er mange ude og drikke for at fejre at juleøllen er kommet.
Jeg fejrer ikke J-dag bla. fordi jeg ikke kan lide øl, og det er ikke så tit, at jeg går i byen.

Jeg har engang fejret J-dag, men det er mere end 5 år siden. Så det er lang tid siden, men dengang kunne jeg også godt drikke øl.

 
Selvom jeg ikke selv fejrer det, så synes jeg alligevel, at det er lidt hyggeligt.
Men jeg tror, at det er, fordi at så ved jeg, at julen snart nærmer sig.
 
Specielt pga. billeder som det ovenover er begyndt at blive vist og reklamer med det.
 
Sidste år købte vi en juleøl til hunde til Fox.
Men den drak han meget lidt af, og så gad han ikke den.
Der var selvfølgelig ikke alkohol i.
Det er nogen øl, der er lavet specielt til hunde.
Men den var i hvert fald ikke en succes for Fox.
Men det forstår jeg til gengæld godt, hvis den smagte, som den lugtede.
 
Fejrer I J-dag(:?
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar