onsdag den 27. november 2013

Lidt julekøb


I Ikea fik jeg købt 3 gaveæsker.
De kostede 9kr. pr. æske.
Så købte jeg en rulle med bånd på, som jeg vil bruge til gaver.
Jeg har noget lyserødt gavepapir med Minnie Mouse, og det ser rigtig godt ud med det lyserøde bånd til det gavepapir. En rulle med bånd kostede 12kr.

 
 
Så fik jeg købt 2 ruller med gavepapir i Harald Nyborg.
En rulle var sat ned fra 10kr til 8,75kr.
Der er 5 meter på en rulle.
Så det var billigt, synes jeg.
 
Og så fik jeg købt en julegave i Rosengårdscentret.
Så jeg fik ikke købt meget, men lidt fik jeg da købt(:
Jeg har købt 2 ruller julegavepapir tidligere i november, og så har vi også noget fra sidste år.
Så måske køber jeg ikke mere.
Det kommer an på, hvor god jeg er til at beherske mig selv(:
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar