lørdag den 2. november 2013

Nogen utrolig fine tasker


I ved jo godt, at jeg elsker tasker.

Dubuy kan man finde utrolig mange fine ting. Ting som til en selv, men også ting som vil passe rigtig godt til julegaver, fødselsdagsgaver eller som værtindegave fx
Men en ting jeg straks lagde mærke til var, at de også sælger tasker.

Jeg vil vise jer nogen af dem, de har(:

 
Disse 2 her synes jeg er så utrolig fede.
Jeg elsker, at de er så rå i det.
De er af mærket Escama
En ting jeg godt kan lide ved disse to her er, at de er perfekt i størrelsen som en fin håndtaske, så der er plads til det, som jeg finder nødvendigt som mobil, min creme, pung osv.
Men så er det heller ikke alle, der har en taske som disse 2.
Det gør det unikt, synes jeg(:
I finder den til venstre Her og den til højre Her
 
 
Disse 3 er af mærket Reisenthel
Og hvor har de bare mange flotte tasker i det mærke.
Den i midten synes jeg vil passe rigtig godt til en fin sommerkjole fx
I finder den til venstre Her, den i midten Her og den til højre Her
 
 
Nu har jeg jo ikke børn, men derfor har jeg altså stadigvæk tænkt på, hvordan min pusletaske skal se ud til den tid.
Dem man kan få nu om dage, de er utrolig flotte.
Da jeg var barn, så lignede en pusletaske en pusletaske.
Men det gør de ikke i dag, og det synes jeg er fedt.
Disse 2 er af mærket Smallstuff
En anden god ting er, at når ens barn er blevet større, så kan man bruge den til almindelig brug.
I finder den til venstre Her og den til højre Her
 
 
Jeg synes, helt klart I skal tage et kig ind på deres hjemmeside, fordi igen de har så mange lækre ting derinde. Jeg synes, at deres hjemmeside er overskuelig(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. De to første bør man næsten kunne lave selv på en måde hvis man drikker nok sodavand eller øl på dåse.

    (kommentere fra min gamle blog)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tror jeg også, at man kan, hvis man er meget dygtig til kreative ting.
      Det er jeg bare ikke, hehe(:

      Slet
  2. Jeg kan rigtig godt lide den på billede 1 :-)

    SvarSlet