fredag den 1. november 2013

Køb dine julegaver nu


Jeg er begyndt at købe nogen mine julegaver til folk allerede nu,
da det ofte er nu, at tingene er på tilbud.

Cocopanda har til og med tirsdag den 5 november 20% på alt i shoppen.
Så hvis du alligevel skal købe nogen skønhedsprodukter til en veninde, søster eller mor fx så vil det være et godt tidspunkt at købe det nu, da man kan spare en del penge(:

I dette indlæg vil jeg vise jer nogen af de ting, jeg ønsker mig derfra(:


 
En natcreme fra Zinobel.
Jeg har længe overvejet at prøve denne natcreme.
Den er koncentreret økologisk og til normal hud eller tør hud, og det passer på min hud.
Før 249,00kr. Nu 199,00kr.
Find den Her
 
 
Efter jeg har hørt så godt om Tangle Teezer, så overvejer jeg meget at ønske mig denne her af Casper i julegave.
De har dem i forskellige farver, og jeg tror, jeg vil ønske mig den i pink, da jeg godt kan lide pink, da det er sådan en frisk farve.
 
Før 129,00kr. Nu 90,00kr.
Denne er sat ned med 30% derinde.
Find den Her
 
 
Jeg har længe ønsket mig en Burberry parfume.
Den jeg ønsker mig er den her, som hedder Burberry The Beat.
Den dufter utrolig godt.
Så det er en, jeg ønsker mig af Casper i år.
Før 229,00kr. Nu 183,00kr.
Find den Her
 
 
Jeg synes, at denne parfume er så ufattelig smuk.
Den her hedder Marc Jacobs Lola.
Jeg synes at mange af Marc Jacobs parfumer er rigtig smukke.
Og selvom det jo er duften, der er det vigtigste, så kan jeg altså godt lide, at flasken også er fin(:
Før 615,00kr. Nu 492,00kr.
Find den Her
 
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar