lørdag den 16. november 2013

Jo, de kunne så godt blive større


De første piller jeg fik mod mit sår i næsen, der kan jeg huske, at jeg synes, de var rigtig store.
Og dem havde jeg svært ved at tage.
Så kom jeg på fiberpillerne HUSK, og der fandt jeg så ud af, at de piller mod såret, de var ikke store i forhold til HUSK pillerne.

Jeg troede helt seriøst ikke, at der var nogen piller, der var større.
Indtil jeg fik de piller mod mit sår, som er nogen andre end første gang.
De er altså større end HUSK pillerne.

 
Den lille er som sagt HUSK pillen, og den tofarvede er den mod såret.
Kan godt være, at de ikke ser så store ud på billede, men det er de altså i virkeligheden.
 
Der er ikke meget forskel, men den forskel gør altså alligevel noget.
Fordi jeg har godt nok svært ved at tage dem.
Det er ret ubehageligt at tage dem, synes jeg.
 
Dem skal jeg tage 6 af om dagen.
 
Normalt har jeg ikke noget imod at tage piller, og jeg kan normalt også tage flere styks af gangen, men det kan jeg ikke med dem her.
 
Ser frem til, når de 7 dage er overstået, så jeg ikke skal tage dem her mere.
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hvor er de store, dem ville jeg godt nok ikke kunne få ned i halsen. Jeg kan ikke engang sluge panodiler hele, de skal knækkes over ellers kaster jeg op. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg får også nogen gange brækfornemmelser ved disse her, hvis de lige vender sig, når jeg skal sluge dem.

      Slet
  2. Du tror det måske ikke nu, men man vænner sig til det. :) Da jeg blev syg, kunne jeg ikke engang sluge mine Cipramil (og de er altså smål!). Nu sluger jeg op til 18 piller ad gange (der er seks af dem, der er lige så store som på billedet). Hvis du alligevel skal fortsætte med dem af en eller anden grund, varer det kun nogle uger, så tænker du slet ikke over det længere. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg fik nogen andre piller, som jeg dengang synes var store, der vendte jeg mig til sidst til det.
      Men det ved jeg nu ikke, om jeg ville med disse her.
      Jeg tog selv cipramil en gang, og ja de er ret små.

      Hold da op, at du kan tage så mange på en gang.
      Jeg synes, jeg kunne tage mange med mine 3 piller, jeg tager fast hver aften. Men det er intet i forhold til dig(:

      Slet