onsdag den 10. januar 2018

Sådan går det med helbredet


Jeg har før skrevet om, at det ikke går så godt med mig sådan helbredsmæssigt.
Den seneste uge har jeg desværre fået det værre.
Jeg er endnu mere træt, end jeg plejer. Jeg føler mig ofte syg. Altså sådan som når man har feber.

Jeg har i mange måneder haft det dårligt. Jeg lider ofte af kvalme. Og jeg føler mig generelt bare syg.
Det er fx mavesmerter, kvalme og føler, at jeg har feber.
Nogen dage har jeg det fint, men som regel har jeg det dårligt de fleste dage.

I går var jeg ved lægen for at få taget blodprøver. Der blev blandt andet taget prøver for leveren, da jeg de sidste 5 år har haft forhøjet levertal, og så blev der taget blodprøver for nyretal, og om jeg er intolerant over for gluten. Det har vist sig, at Kamilla ikke kan tåle gluten.

Jeg skal på hospitalet sidst i januar for at få svar på prøverne. Lægen ville gerne have nogen nye blodprøver fra mig, før at vi gik videre med at sende mig til undersøgelser osv.

Så derfor står bloggen stille i perioder. Men jeg prøver at tage mig sammen til at skrive nogen indlæg. Jeg kan jo godt lide at blogge, men nogen gange er det svært, når jeg har det dårligt.

Men I kan følge med på min Instagram profil, hvor jeg hedder Dyregladpige
I kan også følge Fox på hans facebookside. Den finder I lige her

Der ligger jeg også nogen andre billeder op, som jeg ikke får vist herinde(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar