tirsdag den 28. november 2017

Snart december


Jeg elsker jul, og det har jeg altid gjort. Og nu nærmer december sig snart.
Jeg skal have pyntet op herhjemme i morgen aften.

Jeg glæder mig til at få alle mine Klarborg Nisser frem.
Jeg elsker virkelig alt med julepynt og gavepapir osv.



Jeg så denne lille fine skulptur, eller hvad det nu hedder, i en butik.
Når man tænder for den, så falder sneen fint ned rundt om parret.

Jeg skal senere i dag ud og shoppe med Julie. Hun skal have noget nyt tøj og en ny vinterjakke.
Jeg skal ud og købe julegavepapir osv.
Jeg elsker at købe julegavepapir. Jeg har ikke så meget tilbage fra de sidste par år, da jeg og Casper delte det, da vi gik fra hinanden. Jeg har selvfølgelig lidt, men jeg kan godt lide at have flere forskellige slags ruller julegavepapir.

Hvornår skal I pynte op til jul(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar