tirsdag den 28. november 2017

Få styr på rodet


Jeg må ærlig indrømme, at jeg af og til godt kan rode. Det kan mange af os måske.
Men efter Casper og jeg gik fra hinanden, der har jeg haft lidt mere rod end normalt.
Det er, fordi jeg faktisk mangler noget at opbevare ting i.
Jeg har selvfølgelig mit skrivebord, men det bruger jeg til alt mit brevpapir, klistermærker, postkort, julekort og fødselsdagskort osv.
Men jeg mangler noget at opbevare andre ting i. Som fx Fox' hundejournal. Det er sådan en bog, som han har. Den har jeg i går lagt ned i en skrivebordsskuffe, da den ellers bare lå og flød på mit ene lille bord. Og sådan er det nogen gange. At man ender med at ligge tingene på et bord eller i en skål, man har stående på en kommode osv.

Hos Designfund.dk fører de mange kendte mærker. Et af dem er Nomess Copenhagen
De laver produkter, der har det formål at hjælpe en med at undgå rod.

De har både store og små ting. Af de lidt større ting har de tøjstativer, borde, reoler osv. Af de små ting har de blandt andet små bokse, hvor man kan opbevare smykker eller makeup.

Jeg kan rigtig godt lide designet af Nomess Copenhagens ting. Jeg synes, at det er nogen flotte ting, som de laver. De passer i hvert fald rigtig godt til min stil.

Som sagt fører Designfund.dk mange kendte mærker. Hos dem kan du finde alt det, som man skal bruge til at indrette ens hjem med(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar