lørdag den 25. november 2017

Beskyt din familie


Ligesom det er vigtigt, at man selv har en ulykkesforsikring, lige så vigtigt er det, at ens børn har en.
Hos Codan har de familieforsikring
Det vil sige, at du kan købe en ulykkesforsikring til dig selv og børneulykkesforsikring til dine børn.
Ved at samle dine forsikringer hos Codan, så opnår du rabat. Hvis du har to forsikringer hos dem, så opnår du 10 %. Hvis du har tre forsikringer hos dem, så opnår du 15 % rabat. Så det er en fordel at samle sine forsikringer hos Codan.

Det er vigtigt, at man har en ulykkesforsikring. Det kan være, at man er uheldig og kommer til skade under en sport eller en ulykke, hvor man får varig men, så kan man få en erstatning udbetalt fra ens forsikring. Så det er rigtig vigtigt, at man har en ulykkesforsikring.
Samtidig er det vigtigt, at man beskytter ens børn ved at have en børneulykkesforsikring på dem.

Jeg har selv en ulykkesforsikring hos Codan, og det har jeg haft i nogen år efterhånden.
Jeg er fuldt ud tilfreds med at være kunde hos dem.

Deres ulykkesforsikring er en heltidsulykkesforsikring. Det vil sige, at man både er dækket, når man er på arbejde og i ens fritid.

Du kan beregne, hvad din ulykkesforsikring vil komme til at koste hos dem via. deres beregner.

Jeg kan i hvert fald anbefale Codan. Jeg har aldrig haft problemer med dem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar