lørdag den 25. november 2017

På familiehotel


Står du og familien og skal til København, hvor I skal overnatte, så kan jeg anbefale Charlottehaven.
Charlottehaven har et flot og lækkert familiehotel midt på Østerbro. Her har man rig mulighed for at benytte sig af alle de muligheder, som København tilbyder.

Familiehotellet har fuldt møblerede lejligheder, hvor der er eget køkken og badeværelse.
På hotellet er der en Health Club, hvor der er fitness, pool og saunagus. Der er også en fysioterapeut.
Der er rig mulighed for at forkæle sig selv og sin familie, mens man opholder sig på familiehotellet.

Man kan også spise en let frokost på deres cafe eller nyde en kop varm kakao i denne kolde tid.
Det kan være, at man har været ude og shoppe på Strøget, så kan man slutte dagen af med en kop varm kakao i hotellets cafe.

I kan læse meget mere om selve lejlighederne inde på deres hjemmeside. Der kan I også læse meget mere om deres Health Club. Fx kan man gå til Aquatræning på holdplan eller læse om deres forskellige Guspakker, hvor det er saunagus.

Det lyder så lækkert, og deres familiehotel ser så hyggeligt ud.
Jeg kan i hvert fald godt finde på at benytte mig af deres hotel, hvis jeg engang skal på weekend til København.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar