onsdag den 9. november 2016

Min lille sne-hund


Fox ELSKER sne. Og da han opdagede, at der var kommet et godt lag sne i løbet af natten, så var han helt vild.

Jeg har for lidt tid siden lige været ude og lege med ham i sneen. Han var så vild med det.
I formiddags der gad han slet ikke ind, så Casper var omme i baghaven for at hente ham igen. Normalt kan vi godt få ham ind, men han var bare frisk på at lege ude i sneen. Men han kom ind, og så var jeg ude med ham senere for at lege.





Simba har til gengæld ikke været udenfor en dør i dag. Simba kan ikke lide sne.
Det kan Nala heller ikke, men det er, som om at Nala har brug for sin "daglige friske luft".

Jeg tror, at vi desværre får en hård vinter i år, nu når sneen allerede er kommet.
Jeg synes, at sne er flot, når det lige er faldet, og jeg vil gerne have, at der skal komme sne, fordi Fox er vild med det. Men jeg gider ikke en hård vinter, hvor det er skide koldt hele tiden.
Den vinter vi havde sidste år, den passede mig fint.

Men det er hyggeligt med sne, men det bliver træls i længden, synes jeg.

Hvordan har I det med, at der allerede er kommet sne(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar: