lørdag den 26. november 2016

Lidt mere om skiferie


For kort tid siden skrev jeg et indlæg omkring skiferie i Norge.

Dette indlæg skal handle om skiferie i Sverige
Jeg har ikke altid vidst, at man kunne komme på skiferie i Sverige.
Jeg har aldrig tænkt Sverige som et sted, hvor man kunne stå på ski.

Måske er det, fordi jeg befinder lidt Sverige som med Danmark. Altså sådan naturmæssigt.
Men det er så, fordi det er oppe i det nordlige Sverige, at man kan stå på ski.

DFDS tilbyder rejser, hvor man rejser med Oslobåden til Oslo, og hvor der kun er nogen timers kørsel til Sveriges skisteder. Det synes jeg er smart. Så får man set både Norge og Sverige på ens ferie.

Sverige har nogen lækre skisteder, som man kan vælge imellem. Jeg ville vælge et sted, hvor der også var nogen børnevenlige pister. Her tænker jeg altså til mig selv.
Casper er vist stik modsat mig. Han vil sikkert prøve de store pister. Så længe jeg kan komme på et børnehold eller begynderhold, hvor jeg bare lærer at stå på ski uden nogen store pister, så er jeg glad.
Men jeg vil også gerne lære at stå på ski ordentligt. Så jeg får det lært rigtigt. Så derfor vil jeg på sådan et skihold, hvis vi skulle af sted.

Men bare tanken om at man efter en dag med ski går ind i en fin hytte eller et fint hotelværelse, og man sidder og drikker varm kakao og ser noget fjernsyn imens, det får mig helt lyst til at tage af sted.

Uanset hvad så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi DFDS side, da de tilbyder mange lækre rejser(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar