lørdag den 30. april 2016

Træt af vores gardiner


Jeg ligger lige nu og kigger på nye gardiner hos IDEmøbler.
Jeg er nemlig så træt af vores gardiner. Vi har lamel gardiner i stuen og i soveværelset. Vi har ikke almindelige vindueskarme. Vi har sådan nogen lange vinduer, der går næsten fra loftet og ned til gulvet.
Men jeg er så træt af de lamel gardiner. Vi havde først nogen hvide. Efter nogen år fik vi nogen, der var lidt mørkere til stuen, da det var svært at se fjernsynet pga. solen. Jeg er ikke så træt af dem i stuen. Det er mest dem i soveværelset. Vi købte mørklægningsgardiner til soveværelset, som også er lamel gardiner. Vi fik at vide, at de dækkede så godt, at det ville blive lige så mørkt som i en biograf. Den ekspedient må gå i biografen et andet sted end de biografer, som jeg har været i. Fordi der er altså ikke så mørkt som i en biograf. Det er da kun, når gardinet sidder 100 % perfekt, men det er sjældent, at det gør det. Jeg render hver dag og retter på de gardiner for at få dem til at hænge perfekt. Men det er altså svært. Nogen gange sætter Simba sig mellem gardinerne. Og når han så går igen, så hænger de, som om han stadig sad der.
Jeg sover jo til middag hver dag, så det betyder meget for mig, at der er mørkt i soveværelset.
Så når de sidder 100 % rigtigt, så er der mørkt inde i soveværelset. Ellers så er der ikke så mørkt derinde.

Når vi engang flytter, så skal vi ikke have lamel gardiner i soveværelset. Jeg ville gerne have et rullegardin eller persienner, som er mørklægningsgardiner.

Men indtil videre må jeg klare mig med disse gardiner, selvom jeg langt fra er tilfreds med dem.

Hvilke gardiner kan I anbefale(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar