onsdag den 27. april 2016

Jeg glæder mig


Jeg glæder mig så meget til, at vi skal til Frankrig til sommer.
Vi kører derned. Men vi overvejer på et hotel i Tyskland. Så vi kører halvdelen af vejen den ene dag og den anden halvdel den anden dag.
Og både jeg og Casper har kørekort, så vi kører begge hver dag, så det ikke kun er en af os, der kører den første dag og den anden af os, der kører den anden dag.

Jeg glæder mig så mega meget til, at vi skal på ferie
Vi skal i Disneyland Paris. Og der regner jeg med at få shoppet en hel del derinde i deres butikker.
Vi skal også se Notre Dame kirken og Eiffeltårnet.
Og så har planer om at besøge en vinmark og et af deres lokale markeder.
Og så skal vi bare hygge på campingpladsen, hvor der både er pools og en sø at bade i.
Der er også bowling og tennis på campingpladsen.

Jeg kan godt lide at komme ud og opleve noget, når jeg er på ferie, men det skal heller ikke være så meget, som da vi var i London. Der var vi ude det meste af dagen. Men vi tog også metroen fra det ene sted til det andet, og så skulle vi også gå fra metroen og derhen, hvor vi nu skulle se noget, så der blev gået en masse. Men vi kom først hjem efter aftensmad, og så faldt jeg i søvn med det samme.
Jeg ville gerne have prøvet at være på en lokal pub, men jeg var alt for smadret, da vi først kom hjem på hotellet. Så det var ærgerligt, men sådan bliver det forhåbentligt ikke her.
Da vi skal bo på en campingplads, så kan vi også slappe af der osv.

Er der nogen steder i Paris, som I kan anbefale os at se(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar