onsdag den 27. april 2016

En lækker opskrift på porretærte


Jeg vil lige dele en lækker opskrift med jer.
Det er en opskrift, som vi har brugt de par gange, hvor vi har fået porretærte.
Jeg kan godt lide porretærte. Det er desværre ikke så tit, at vi får det.

Jeg sad engang og søgte på porretærter på nettet. Det er ved at være længe siden nu, men dengang fandt jeg denne opskrift, og jeg har haft gemt den lige siden.

Her er en lækker opskrift på porretærte

Jeg har det med at fjerne nogen ting fra opskrifter og nogen gange tilføje noget selv til dem.
Jeg er jo ret kræsen. Så ofte fjerner jeg lige et par ingredienser fra en opskrift. Altså det er selvfølgelig ting, der godt kan undværes i opskriften.

Vi bruger ikke feta i vores porretærte. Nogen gange bruger vi heller ikke skinke.
Det gør vi nogen gange og andre gange er det kun porre.
Det afhænger lidt af, hvad vi har lyst til.
Men det er jo det gode med opskrifter. Hvis man har fundet en "grundopskrift", så kan man selv tilføje lidt. Ligesom jeg bruger en opskrift på pizza, men i opskriften står der, hvad de vil putte på den. Men vi putter noget helt andet på. Men vi bruger opskriften på dejen, og så bruger vi nogen af de ting, som de også bruger på deres pizza.
Det samme gør vi med denne porretærte.

Men jeg tænkte, at jeg lige ville dele denne opskrift med jer(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar