onsdag den 27. april 2016

Mine Disney film


Jeg samler på Disney film. Men jeg har dog ikke så mange endnu. I hvert fald ikke i forhold til mange andre. Men jeg vil gerne vise jer mine Disney film i dette indlæg.
Jeg går mest op i at samle på Disney Klassikere
Men jeg har også andre Disney film.
Jeg har linket til en side på CDON.com da man der kan købe dem alle. Tror i hvert fald de alle er der.

Af Disney Klassikere har jeg:

1. Snehvide
12. Askepot
13. Alice i Eventyrland
16. Tornerose
18. Sværdet i stenen
19. Junglebogen
26. Mesterdetektiven Basil Mus
28. Den lille havfrue
30. Skønheden og Udyret
31. Aladdin
32. Løvernes Konge
33. Pocahontas
35. Herkules
36. Mulan
37. Tarzan
39. Kejserens nye flip


Af andre Disney film har jeg:

Klokkeren fra Notre Dame 2
Græsrødderne
Askepot 2 Drømmen bliver til virkelighed
Askepot 3 Tiden skrues tilbage
Jafar vender tilbage
Aladdin og de fyrretyve røvere
Pocahontas 2 Rejsen til England
Tarzan og Jane
Kejserens nye flip 2 Kronks nye flip
Skønheden og Udyret Belles magiske verden

Det er de Disney film, som jeg har.

Hvilke nogen har I(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar