mandag den 25. april 2016

Jeg har virkelig lyst til


Jeg har virkelig lyst til en god og lækker flæskesteg
Og det er altså sjældent, at det sker.
Det plejer at være Casper, der har lyst til flæskesteg.
Men jeg lå lige og kiggede på madopskrifter på nettet, fordi jeg også skal finde nogen retter, som jeg gerne vil have i løbet af ugen. Og det er mig, der er den kræsne, og som ofte ikke har lyst til noget, så jeg må jo os finde på noget.
Og så så jeg forskellige opskrifter med flæskesteg.
Det minder mig om, da vi var ude ved min mor til påske, hvor vi fik flæskesteg med brun sovs, kartofler, kartoffelchips, rødkål og ribsgele.

Den uge hvor vi skulle hjem til min mor, der havde jeg virkelig gået og glædet mig til, at vi skulle have flæskesteg. Og igen plejer jeg ikke at være så begejstret for flæskesteg. Jeg synes, at det er fint, at jeg får det til jul og måske en gang mere i løbet af året. Casper elsker flæskesteg. Så han vil gerne have det lidt oftere end mig.

Men jeg tror, at jeg vil foreslå ham, at vi skal have flæskesteg snart.

Så har jeg da et forslag til, hvad vi kan få at spise(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar