fredag den 11. december 2015

Snart jul


Inden vi får set os om, så er det snart jul.
Jeg glæder mig så meget til juleaften.

Jeg er virkelig som et lille barn, når det kommer til juleaften.
Jeg kan godt lide de juletraditioner der hører julen til
Eller dem som vi plejer at have. Med at have et kalenderlys, som man tænder hver aften.
At jeg og Casper sidder og skriver julekort sammen, og at vi pakker julegaver ind sammen.
Men også de traditioner der er juleaften med maden, og den måde vi pakker gaver op på, altså med hvordan vi uddeler dem.

Sådan nogen ting er jeg vilde med. Men også bare hele stemningen, som der er juleaften. Det med at man går og glæder sig til, at det bliver aften, at man fx ser lidt fjernsyn eller spiller et spil for at få tiden til at gå.

Jeg elsker at få gaver, men jeg elsker lige så meget at give gaver. Og det er ikke kun til jul. Jeg elsker generelt at give gaver til folk. Jeg elsker at se gøre folk glade.

Og så ELSKER jeg at give vores babyer gaver. De bliver altid så glade. Og jo, det gør det. Det er ikke noget, som jeg bilder mig ind i inde i mit hoved. Babyerne bliver virkelig glade, når vi sætter dem op på køkkenbordet, og gaverne ligger foran dem. Simba bider lidt i gavebåndet, Nala snuser til en af gaverne, og Fox står og kradser på en af gaverne for at få den op.
Jeg elsker at give dem gaver, fordi de altid bliver så glade.

Jeg har også utrolig svært ved at vente til, at det bliver juleaften. Specielt dagen før har jeg svært ved at vente af bare spænding.

Så jeg er ligesom et lille barn juleaften(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Lyder hyggeligt med faste traditioner.
    Jeg ønsker jer en god weekend og god julestemning :-)
    Velkommen forbi.

    SvarSlet