torsdag den 10. december 2015

Lækkert accessories


Jeg elsker at kigge på accessories. Det er også de afdelinger i tøjbutikker, som jeg bedst kan lide.
Jeg har siddet og kigget lidt på Stylepit
Og der fandt jeg en masse lækkert accessories.
De har en masse lækre mærker derinde samt, at de har et kæmpe udvalg indenfor accessories.

Men jeg faldt blandt andet over disse lækre ting.





Disse ting passer perfekt her til det kolde vejr.
Jeg synes, at vanterne er så fine.

Jeg mangler faktisk at lave min ønskeliste færdig til Caspers lillebror, så jeg vil lige kigge lidt mere rundt derinde for at se, om der er noget, som jeg ønsker mig.
Jeg mangler lige et par ønsker nemlig.
Da jeg sad og kiggede derinde, så fandt jeg en masse tasker, som jeg vil elske at have i min samling, men jeg må også være realistisk. Jeg har ikke brug for flere tasker, men derfor kan jeg stadigvæk ikke lade hver med at kigge på tasker.

De har rigtig mange lækre ting under accessories
Man kan også søge på bestemte mærker indenfor accessories eller på bestemte ting som fx tasker eller smykker. Det kan jo være, at man netop ved, hvad det er, at man leder efter.
Men hvis man bare vil kigge og få inspiration til fx ens ønskeliste, så kan man også bare kigge under hele udvalget.

Stylepit er en af mine fortrukne hjemmesider. Jeg kan virkelig godt lide, at de har sådan et stort udvalg.

Hvis I ikke har prøvet at handle derinde før, så kan jeg klart anbefale jer det(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar