lørdag den 19. december 2015

Julegaver


Jeg er næsten færdig med at købe julegaver. Jeg mangler lige til vores babyer og Fifi-Gøjen (Kamillas hund.)

Jeg har selv haft ønsket mig flere forskellige ting i julegave som Mumi krus, make-up fra Nilens Jord, Trip Trap nisser, muffinsforme, serier og gavekort. Jeg har ligesom de andre år lavet en ønskeliste til hver person, så de alle var forskellige, så er jeg sikker på, at folk ikke køber det samme.

Jeg har i år været lidt sent ude med at få købt julegaverne. Eller en del af gaverne fik jeg købt til Black Friday, men jeg har først fået købt nogen af de andre julegaver her i midten af december.

Jeg plejer ofte at være i god tid med at købe julegaver
Men ikke i år. Men jeg har også været meget stresset her i december.



Her er nogen af de julegaver, som vi havde med ud til min mor, da vi besøgte hende sidste lørdag.
I torsdags var vi ude med nogen flere julegaver, og jeg mangler stadigvæk lige at aflevere et par stykker.

Er I færdig med at købe jeres julegaver(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar