søndag den 27. december 2015

Hundesenge og hundekurve på tilbud


Olivers.dk har lige nu tilbud på mange af deres fine hundesenge og hundekurve

Fox har ikke en hundekurv. Han har en form for et tæppe. Det elsker han at ligge på.
Han brugte ikke rigtig sin hundekurv, så vi valgte at skifte den ud til et tæppe. Han brugte hundekurven lidt, da han var hvalp, men han mistede hurtigt interessen for sin hundekurv.



Det gjorde Nala til gengæld ikke



Og det gjorde Nalas tre killinger heller ikke



Fox er til gengæld rigtig glad for sit nye tæppe



Fox elsker at ligge og spise godbidder på hans tæppe

Her er der ikke nogen af kattene, der ligger sig på hans tæppe.
Han elsker at ligge på hans tæppe. Og han ligger meget og sover på det.
Så det er virkelig godt, at vi købte det til ham fremfor hundekurven.
Hans hundekurv trængte til gengæld også at blive skiftet ud.

Men hvis jeg nu skulle have valgt en ny hundekurv, så ville jeg have valgt en fra Olivers.dk fordi de har rigtig mange pæne hundekurve. Jeg ville have rigtig svært ved at vælge, fordi der er så mange af dem, som jeg godt kan lide.

Så hvis I står og mangler en ny hundekurv, så kan det godt betale sig at købe den nu, da de er på tilbud. Og en hundekurv behøver jo ikke kun at være til hunde.

Det har mine katte vist bevist(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar