torsdag den 19. november 2015

Scream


Jeg og Casper er næsten lige blevet færdig med at se serien Scream.
Den er virkelig god. Den bliver mere og mere spændende.
Jeg havde faktisk troet, at det var en lidt plat serie, fordi så gode synes jeg ikke filmene Scream er.
Men jeg er glad for, at vi gav den en chance. Jeg havde faktisk heller ikke troet, at serien var noget for Casper, men han synes også, at den var god.



Der dukker flere og flere ting op om deres fortid, og der bliver røbet mange hemmeligheder.
Vi prøvede meget at gætte, hvem vi troede, der var morderen, fordi i det ene afsnit der troede vi, at det var den ene person og i et andet afsnit, så troede vi, at det var en anden osv.

Det er en serie, der er udkommet i år. Jeg har læst, at der kommer en sæson 2, og den glæder jeg mig vildt til at se.
Man kan se hele sæson 1 inde på Netflix.

Hvis man elsker krimi, mysterier og drama, så kan jeg klart anbefale jer at se Scream.

Har nogen af jer set serien Scream(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Jeg har set den. Det var det sidste, Wes Craven havde fingrene i, inden han døde for et par måneder siden, så sæson 2 bliver desværre uden ham. Wes Craven var jo manden, der stod bag de originale Scream film også.

    SvarSlet