tirsdag den 24. november 2015

Black Friday på fredag


På fredag er der Black Friday. Det er, hvor butikker kører med en masse tilbud. Det er en amerikansk tradition, som Danmark også har taget til sig.
Jeg fik først kendskab til den sidste år, hvor Casper fortalte mig om det.

En masse butikker har masser af lækre tilbud til Black Friday
I den artikel som jeg har linket til i dette indlæg, der tipper de en om nogen af de butikker, som holder Black Friday.



Jeg har med vilje ventet med at købe julegaver, fordi jeg vil kigge efter dem på fredag.
Eller jeg har fået købt en julegave indtil videre, men udover den så har jeg ventet med at købe dem til på fredag.

Jeg ved, at Imerco også holder Black Friday.
Det fortalte Casper mig, at de havde sidste år.
Og ellers så kan I læse i artiklen om hvilke andre butikker, der også holder det.

Jeg ved faktisk ikke, om det er noget, som de fleste butikker kører med.
Men jeg ved i hvert fald, at der er mange butikker, der har taget den amerikanske tradition til sig.

Kender I andre butikker, som også holder Black Friday(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Jeg synes, det er til grin.

    For det første er Black Friday i forlængelse til Thanksgiving, og det har vi (af gode årsager) ikke taget hjem.

    For det andet betyder Black Friday sindssyge tilbude, der starter fra 75%. Nogle gange endda med mobiler til kun 1 dollar og den slags helt sindssyge ting. Herhjemme kører vi 20-25%, hvilket bare er et normalt tilbud, som vi kører flere gange om året i forvejen. Hvorfor så overhovedet kalde det Black Friday? Det er bare et dårligt stunt for at lokke kunder i byen og tjene flere penge.

    SvarSlet