tirsdag den 22. september 2015

Tasker fra Malene Birger


Som nogen af jer ved, så er jeg vild med tasker.
Så jeg kan godt lide at sidde og kigge på tasker på nettet. Eller også når jeg er ude og kigge i butikker.

Men ofte er det på nettet, at jeg kigger på tasker.
Jeg sad og søgte på tasker, og så søgte jeg på Malene Birger, og der kom forskellige Artikler om Malene Birger frem
Og så da jeg så de artikler, så fik jeg ideen med at kigge på tasker fra Malene Birger.

Det skulle jeg ikke have gjort. For nu har jeg forelsket mig i flere af taskerne derinde.
Jeg har også forelsket mig i et cover til ens pas. Det har jeg vildt meget lyst til at købe, men jeg ved også godt, at jeg skal gemme mine penge til, at jeg skal til London sidst i oktober.
Og så meget bruger jeg jo heller ikke mit pas, men stadigvæk så er jeg vild med det cover.
Men der er virkelig mange fine ting inde på hendes hjemmeside.

Har I noget fra Malene Birger(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar