søndag den 13. september 2015

Hjælp til valg af hvalpefoder


Når man får en hvalp, så kan det nogen gange være svært at finde ud af hvilket hvalpefoder, man skal købe. Der findes nemlig rigtig mange forskellige mærker med hvalpefoder.

Netdyredoktor.dk har en webshop, hvor de sælger ting til hunde og katte.
De sælger blandt andet hvalpefoder. Men de har også en guide, hvor man kan finde ud af, hvilket foder der passer til ens nye hvalp.
I kan læse meget mere omkring det at vælge foder til ens hvalp lige Her

Derinde kan I også finde et link til guiden omkring valg af hvalpefoder.

De har nogle af de kendte mærker som Specific og Hils Science Plan.

De har også juniorfoder, voksenfoder og seniorfoder. Man kan også købe allergidiæter og slankefoder og mange andre slags foder.

Jeg har først fået kendskab til deres webshop her indenfor de sidste par dage, så jeg skal helt klart ind og kigge mere på alle deres ting til hunde og katte.

Jeg elsker at kigge på ting til babyerne. Det vil jeg faktisk meget heller end at kigge på fx tøj eller tasker.

Men jeg kan i hvert fald anbefale jer at tage et kig forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

1 kommentar:

  1. God formiddag søde,

    det er en rigtig god webshop :-)
    Maria køber også meget af vores dyremad der.
    Især det fra Hills er tilpasset det enkelte dyr efter alder og hvis det fejler et eller andet. Det kan vi bestemt anbefale.
    God dag til dig :-)

    SvarSlet