tirsdag den 29. september 2015

Inden at jeg falder i søvn


Inden at jeg falder i søvn, der ligger jeg altid og tænker på alle mulige ting. Altså positive ting. Jeg tror måske, at det er, fordi hvis jeg ikke får mig selv til at tænke på noget, så kommer der automatisk negative tanker som tvangstanker op i hovedet på mig.

Men inden jeg falder i søvn, der tænker jeg altid på et eller andet. Det kan være mange ting.

Fx hvad jeg vil købe af ting, når jeg og Casper skal til London sidst i oktober.

Eller at jeg og Casper næste år slår vores fødselsdage sammen. Der ligger jeg og tænker på, hvem vi skal invitere til Vores fødselsdag
Så ligger jeg og tæller hvor mange, at det er, at vi skal have med.
Jeg falder ofte hurtigt i søvn, hvis jeg ligger og tæller.
Jeg tænker også nogen gange, hvad jeg skal ønske mig til vores fødselsdag.

Eller hvad jeg fx skal ønske mig her til jul af folk.

Ligger I også og tænker på noget bestemt inden, at I skal sove(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar