tirsdag den 8. september 2015

Elementary


For noget tid siden fandt jeg og Casper en vildt god serie på Netflix.
Det var serien Elementary, som er en serie om Sherlock Holmes og Watson.
Sherlock og Watson hjælper politiet med at opklare forbrydelser.

Jeg synes ikke, at der er så meget Sherlock Holmes over den. Watson er en kvinde. Men Sherlock kommer dog oprigtig fra England, så han har da den britiske accent, men det er ikke en gammeldags serie. Det er en nymoderne. Så den minder ikke meget om den helt gamle serie af Sherlock Holmes, men det synes jeg bestemt ikke gør noget. Jeg havde lidt frygtet, at det var noget rigtig Sherlock Holmes, men jeg blev positiv overrasket.



Sherlock er utrolig sjov, og han gør nogle sjove ting som fx at snuse til ting på gerningsstederne. Han er utrolig opmærksom på alle ting, så han opfanger ting, som andre ikke opfanger.

Jeg blev hurtigt opslugt af den. Og jeg er helt ærlig over, at der ikke er er flere sæsoner.
Der er 2 sæsoner på Netflix.

Jeg håber, at der udkommer nogle nye sæsoner, fordi det er virkelig en god, sjov og spændende serie.

Har nogle af jer set den(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar