lørdag den 4. oktober 2014

Træt efter en god dag


Jeg er virkelig træt efter i dag.
I dag var jeg, Casper og Fox til Lyserød Lørdag, hvor vi var ude og gå en tur med en masse andre hunde og deres ejere.

Jeg kunne godt mærke til sidst i min ryg, at jeg havde stået op i 2 timer.
2 timer lyder måske ikke meget for nogen, men for min ryg kan selv en tur i Bilka være meget.

Da vi kom hjem fra arrangementet, så gik jeg ind og hvilede mig, fordi jeg var så træt, og jeg havde brug for at ligge ned med ryggen.
Jeg faldt også utrolig hurtig i søvn.
Der plejer ellers altid at gå mindst en halv time, før jeg falder i søvn, når jeg sover til middag.

Vi passede også Fox' kæreste Nicka i dag.
Det var rigtig hyggeligt at passe hende(:

Jeg vil nok snart smutte i seng, da jeg stadigvæk er meget træt.

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre, at I havde en god lyserød dag med gode oplevelser.
    Håber du har fået sovet godt i nat, så du kan klare en ny dag i det smukke vejr.
    Knus og god søndag fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for din søde kommentar(:
      Jeg fik i hvert fald sovet godt om eftermiddagen, da vi kom hjem fra Lyserød Lørdag(:

      Slet