tirsdag den 14. oktober 2014

Tændte lys og en tur i Legoland


Jeg har lige været ude og gå en dejlig lang tur med Fox.
Nu ligger Fox og sover på sit tæppe.
Jeg er også selv træt. Men det er jeg jo næsten altid.

Jeg overvejer at tænde nogen lys, fordi jeg synes, at der er lidt køligt indenfor.
Men det er også hyggeligt at have lys tændt.
Det er vi begyndt at have de fleste aftener nu, hvor det er blevet koldere i vejret.

Casper får først fri kl. 18.00 i dag.
Øv, det er træls, at han har sådan en lang dag.
Han har heldigvis fri i weekenden.
Vi skal i Legoland enten lørdag eller søndag.
Vi har ikke helt fundet ud af, hvilken dag det er, at vi skal derhen.
Vi købte billetter for et godt stykke tid siden, fordi de i Fakta reklamen havde et tilbud med,
at hvis man var medlem af Coop, så kunne man få billetter til 100kr. pr. stk.
De gælder hele denne uge, hvor der er Halloween i Legoland.
Det er over 5 år siden, at jeg sidst var i Legoland.
Jeg glæder mig rigtig meget.
Det er første gang, at jeg og Casper skal derhen sammen(:

Kram Heidi(:      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar