mandag den 13. oktober 2014

Fox er med i Petworlds kalender


Tidligere i år var Fox så heldig at vinde 2. pladsen i vores lokale Petworld i deres fotokonkurrence.
Alle dem der kom på 1. pladsen og 2. pladsen i butikkerne, samt dem der vandt 1. pladsen, 2 pladsen og 3 pladsen i finalen er kommet med i Petworlds kalender for 2015.



Forsiden af kalenderen



Fox' billede er på December 2015

Jeg er så stolt af min dejlige Fox.
Jeg var helt ved at græde, da jeg så, at han var med i kalenderen.

Alle deltagerne i fotokonkurrencen kan få en kalender gratis.

Men de kan også købes.
De koster 20kr.
Pengene for kalenderen excl. momsen går til Petworld Hjælper,
hvor de hjælper dyr og dyreorganisationer.
Jeg synes, at det er rigtig dejligt, at pengene går til et godt formål(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar