onsdag den 11. september 2013

Lidt andre facts om mig


Jeg har før lavet disse indlæg med facts om mig.
Både almindelige facts, som min alder, hvilke dyr jeg har osv, så mine nye læsere kunne lære mig at kende. Og så har jeg lavet nogen indlæg med lidt anderledes facts, som noget jeg har gjort, ikke kan lide osv.

Jeg er gået hen og blevet ret bidt af at lave disse indlæg. Og jeg elsker virkelig, når andre bloggere laver sådan nogen indlæg, da jeg synes, det er sådan en sjov måde at lære personen at kende på(:

  • En gang da jeg gik udenfor, så gabte jeg, og der fik jeg så et insekt galt i halsen.
  • Jeg har brugt kontaktlinser i 6 år.
  • Jeg synes ikke, det lyder pænt, når folk bander i mange af deres indlæg.
  • Jeg har nogen gange svært ved at kigge en person i øjnene, jeg ikke kender så godt, mens vi har en samtale kørende.
  • Jeg er lidt af en hypokonder, og det mener Casper og min familie også.
  • Da jeg var omkring de 13-14 år, der sendte jeg engang 600 sms'er på lidt over et døgn.
  • Nu sender jeg måske 10 sms'er om dagen.
  • Engang da jeg og Casper var på vej ned for at besøge noget familie, der kunne jeg ikke finde min mobil, så jeg troede, jeg havde glemt den. Jeg ledte flere gange i tasken, og jeg nåede at få alle tingene ud af tasken et par gange. Da vi kom derned, opdagede jeg, at den lå i min bukselomme.
  • Jeg taler utrolig meget med mine dyr. Og jeg mener utrolig meget.
Hvis I har lavet sådan et indlæg, må I gerne sende et link til mig i en kommentar på dette indlæg, da jeg så gerne vil læse det. Jeg elsker virkelig at læse sådan nogen indlæg.
Det er i hvert fald noget, jeg aldrig bliver træt af at læse(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar