søndag den 22. september 2013

Krimi aften


I aften begynder sæson 2 af serien Broen.
Det er en dansk/svensk serie.
Det er kl. 20.00 på Dr1.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se den.
Jeg blev helt fanget af sæson 1, da jeg så den. Så da jeg fik at vide, der ville komme en 2'er, så blev jeg glad(:

 
Jeg synes, at begge hovedroller spillede rigtig godt i sæson 1.
 
Jeg elsker danske serier, specielt danske krimiserier(:
 
Normalt følger jeg ikke med i serier i fjernsynet, fordi hvis det er på en hverdag, så glemmer jeg det hurtigt.
Men om søndagen har jeg og Casper altid fulgt med i krimiseriene som Forbrydelsen og Den som dræber.
Jeg synes bare, det er lettere at huske, at det er søndag, man skal se en serie.
Nok fordi jeg ser så mange andre programmer i hverdagene. Det er godt nok på viaplay, men der kommer så mange nye afsnit hver uge af programmer, jeg følger med i.
Skal I se med i aften? Og har I set sæson 1(:?
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar