torsdag den 23. maj 2019

Tilbehør til din grill


Mange er begyndt at grille, og det er jeg og Brian også selv.
En god ting at have til ens grill, det er en grillmåtte
Det er en måtte, som man kan lægge på ens grill. Det er en non-stick måtte, som gør, at kødet ikke sætter sig fast på grillen.

Hvis man får brændt noget kød på ens grill, så kan det tage lang tid at få grillen ren igen men ved at benytte sig af en grillmåtte, så undgår man at svine grillen til.
En non-stick måtte er samtidig nem at gøre rent.
Og så kan den bruges igen og igen.

Man kan også bruge den i ovnen.
Når man køber en grillmåtte, så er der to med i pakken. Man kan derfor bruge den ene til grillen og den anden til ovnen.

Jeg elsker at grille. Specielt hvis man kan sidde udenfor og spise.
I morgen får vi besøg af min veninde, Camilla, hendes kæreste og mine to små nevøer.
Der skal vi også grille.
Vi har købt tre forskellige slags kød, og så skal vi grille nogle fluets. Jeg laver en pastasalat også.
Men vi sidder indenfor, da mine nevøer er med, og de er stadigvæk ret små. Og vi har samtidig ikke fået rengjort vores havemøbler endnu.

En grillmåtte vil forresten være en god ide som en Fars dags gave.
Så hvis du står og mangler en Fars dags gave, så synes jeg, at du skal overveje at købe en grillmåtte(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar