onsdag den 29. maj 2019

Gode barberblade til mænd


Jeg har før skrevet om, at jeg selv bruger barberskrabere fra mærket Gillette.
Nogle barberblade, der er rigtig gode til mænd, det er barberbladene fra Gillette Fusion Power
Inde på PostMe forhandler de barberblade, barberskrabere, barbermaskiner, barberskum og barbergel samt meget andet.

Gillette Fusion Power barberblade fungerer til alle Fusion skrabere både dem, der er manuel og dem, der er batteridrevne.
Der er 5 blade foran og et blad bagtil til præcisionstrimning.
Hvert blad holder i op til 20 dage med daglig barbering.

Som mange ved, så er det vigtigt med nogle gode barberblade eller barberskrabere, da hvis barberskraberne er dårlige, så kan det give irritation i det område, hvor man har barberet sig.

En anden ting, der er vigtig, det er, at man skal huske at skifte barberblad eller barberskraber jævnligt, da bladene bliver sløve, og så kan det igen give irritation ved huden, da knivene ikke længere fungerer optimalt.

Udover Gillette, så fører PostMe mange andre kendte mærker såsom Babyliss, Braun, GHD, HH Simonsen, Philips og Veet samt mange andre kendte mærker.

De har også glattejern, krøllejern og hårbørster.
De har også en øjenbrynstrimmer. Sådan en bruger jeg til at ordne mine øjenbryn med.
Jeg kan ikke finde ud af at plukke mine øjenbryn med en pincet.
Så sådan en øjenbrynstrimmer har jeg brugt i mange år. Og det gør ikke ondt, og det tager under et par minutter at ordne ens øjenbryn.
Eller det gør det ved mig.

Men jeg kan i hvert fald anbefale sådan en øjenbrynstrimmer.

Men jeg kan også anbefale barberskrabere fra Gillette, da jeg bruger barberskrabere fra det mærke(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar