tirsdag den 28. maj 2019

Syg med syg på


Jeg er gået hen og blevet syg. Jeg er forkølet, har ondt i ørerne og halsen. Jeg føler mig generelt bare skidt tilpas.

Brians datter har været syg med hoste, så jeg er nok blevet smittet.
Brian har også haft det lidt skidt, og Brians søn har også været syg.

På torsdag skal vi til Sjælland for at besøge min tvillingsøster, Kamilla og hendes mand. Vi skal være der til søndag. Så jeg håber virkelig, at jeg har fået det bedre til på torsdag.



I morgen skal Fox til dyrlægen. Han skal have renset tænder. Samtidig skal de se på noget på hans tandkød. Derudover har han en form for en vort på bagbenet, som jeg gerne vil have, at de lige skal tjekke. Jeg er så bange for, at han skal få kræft igen. Derfor vil jeg heller have, at de lige får undersøgt den vort for at være sikker på, at det ikke er noget. Altså med at undersøge mener jeg ikke, at de behøver at skære den af. Hvis de kan se, at det er en vort, så er det fint. Men hvis de er i det mindste i tvivl så heller undersøge den.
Jeg er nervøs for i morgen. Både det med tandkødet, hans tænder og vorten.
Jeg prøver dog ikke at tænke alt for meget på det, da jeg ellers bare bliver helt angst og går i panik.

Jeg håber det bedste for min lille Fox. Jeg aner ikke, hvad jeg skulle gøre uden min dejlige Fox.
Han er min trofaste støtte.

Han glæder sig også til at skal på en forlænget weekend over ved sin moster og onkel og sin lille kusine Fifi-Gøjen. Jeg glæder mig også til at vise Brian, hvor min søster bor(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar